آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

آرنیکا گل همیشه بهارم

کتابخانه آرنیکایی شماره ؟؟

1393/5/6 2:39
نویسنده : مامان
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عکس چند تا از کتابهای که این روزها خیلی دوست داری و می خونی رو گرفتم تا یادگاری برات بمونه یادم میاد وقتی کوچک بودم عاشق کتاب گربه من ناز نازیه بودم یعنی آرزوم بود اون کتاب دوباره توی دستام بگیرم بخونم یادم نیست که عکسشو تو وبلاگت گذاشتم یا نه  ولی عکس اونم میذارم برای خودم تا در آینده با دیدنش یاد اونروزها بیفتم زیبا

1

خدایی پیشی زمان ما چقدر از پیشی بی دهن و بی روح زمان شما خوشگل تره متفکر

این سری کتابها هم که خیلی وقت پیش دایی سعید برات خریده بود 

کتابهای شیمو که اوایل امسال همه رو حفظ بودی ولی یه دفع از چشمت افتاد 

3

کتابهای غاز کوچولو که اینها هم با اینکه قدیمی شده برات ولی هنوز دست از سرشون برنداشتی

3

کتابهای الفی اتکینز که خودمم عاشقشونم محبت

کتابهای چارلی و لولا خیلی دوستشون داری ولی واقعا طولانیه منو که خسته می کنه بعضی از قسمتهاشو موقع خوندن حذف می کنم شیطان

5

کتابهای دورا مناسب برای آموزش زبان 

6

از وقتی که کلاس میری روزهایی که دختر خوبی هستی یعنی کمتر بهونه می گیری کتابها رو از طرف خانم مربی بهت هدیه می دم مثلا وقتی میرسیم خونه الکی  تلفنی با مریم جون صحبت می کنم مریم جون می گه  امروز ازت راضی بوده و توی کشوی کمدت برات کتاب گذاشته که اغلب هم به در خواست خودت چارلی و لولاست بعد هم اینجانب تا آخر شب باید کتاب طولانی چارلی و لولا رو تا جان دارم برای شما بخونم هیپنوتیزم

اینهم آخرین نقاشیت از بس که پاستلها تو پرت کردی و شکوندی منم یه مدت طولانی جمعشون کردم که بعد از خوندن کتاب خلاقیت در کودکان متوجه شدم که نباید این کار و بکنم بلکه باید محیط را همیشه  برای  خلاقیتت 

آماده کنم حتی باید وسایل جدید و متنوعی رو برات فراهم کنم 

نمی دونم چه علاقه ای به کلاغ داری که تا گفتم کلاغ رفتی نقاشی شون کردی اول یه خط راست می کشی می گی این نوکشه بعد هم یه گردالی برای صورت و بعد هم دو تا چشم بغل

7

پسندها (1)

نظرات (4)

لیلا
6 مرداد 93 7:57
سلام عزیزم،ماشاالله چه دختر ناز ومعصومی دارین،خداحفظش کنه... من لینک تون کردم مرسی عزیزم لطف داری
مامان فتانه
8 مرداد 93 11:36
عزیزم چه کتاباش تمیز وسالم مونده امان از دست ایلین که همه کتاباش یا خط خطیه یا جلدش پارست سلام عزیزم آرنیکا توی نگه داری وسایلش حسابی وسواس داره که اینم واسه خودش دردسره اونهایی هم که خراب شده از استفاده زیاد و علاقه بیش از حدشه گاهی کتاباشو بغل می کنه می خوابه
بهار مامی غزل
18 مرداد 93 3:41
به به کتابهای ارنیکا جون میخواستم بگم کتابهای قصه های من و بابام هم براش اگه نگرفتی بگیری من هنوز خوندن داستانهای نثر رو برای غزل شروع نکردم فعلن تموم کتابهایی که براش خوندم و خریدم شعر بوده اما فکر کنم دیگه وقتشه که شروع کنم با نظرت راجع به پیشی هم موافقم صدرصد مرسی عزیزم حتما اونها رو هم می گیرم ممنون از پیشنهادت منم خیلی مردد بود توی انتخاب کتابهای نثر اصلا انتظار نداشتم که حوصله اشو داشته باشه ولی خدا شکر دیدم خیلی علاقه منده
صهبا
5 شهریور 93 15:13
کتاب گربه من نازنازیه رو داشتم 20سال پیش یادش بخیر منو بردی به دوران کودکیم عزیزم ممنونمممم آره فاطمه جون منم عاشقشم