آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

آرنیکا گل همیشه بهارم

ترم دوم کارگاه مادر و کودک (خلاقیت)

1393/6/3 0:53
نویسنده : مامان
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

کارگاه مادر و کودک ترم دوم جلسه سوم

توی این جلسه بعد بازی دست جمعی و خوردن خوراکی که نون پنیر و گوجه و خیار بود آرد بازی کردیم

دو تا لیوان آرد و یک فنجان نمک و وردنه و قالب شیرینی و الک با خودمون بردیم

خانم مربی دکمه های رنگی رو به بچه ها داد تا توی آردها بریزند بعد آردها رو از توی الک رد کردیم بچه ها دکمه ها رو پیدا می کردن آرد و روی میز الک کردیم بچه روش نقاشی می کشیدن بعد آرد رو با رنگهای که خانم مربی می داد قاطی کردیم و رنگهای جدید درست کردیم .آرد و نمک و رو با کمی آب مخلوط کردیم خمیر درست کردیم با وردنه صافش می کردیم روشون قالب می زدیم و شکلهای مختلف درست می کردیم 

توی کلاس همش بهونه می گرفتی بخاطر همین اومدیم خونه و بازی رو توی خونه تموم کردیم

1

2

جلسه چهارم

توی این جلسه کاسه بزرگ اسپاگتی باید می بردیم که من انواع ماکارانی رو آبکش کردم و بردم یعنی کل محله رو گشتم و کلی ماکارانی با شکلهای مختلف خریدم که حداقل این جلسه بهونه ای نداشته باشی به اضافه قیچی و سرنگ

اول بچه ها شروع کردن به خوردن ماکارانی های آبکش شده تا وقتی کاملا سیر شدن بعد با سرنگ رنگ خوراکی به ماکارانی ها اضافه کردن و ماکارانی ها رو رنگی کردن با ماکارانی های رنگی روی کاغذ نقاشی کشیدن یه کاسه استیل به بچه ها داده شد تا با ماکارانی ها عروسک درست کنند و کاسه استیل وارونه صورت عروسک بود با قیچی موهای بلند عروسکشون رو  که همون ماکارانی بود کوتاه می کردن

3

4

5

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهسا
5 شهریور 93 0:37
مامان آرنیکا جون قسمتی که گفتین آرد رو با رنگ هایی که خانم مربی داده مخلوط کردین منظورتون همون رنگهای خوراکی هست؟ میشه کتابی که راجع به افزایش خلاقیت هم بود کامل معرفیش کنید. من تا اونجا که مقدور باشه تجربیات شما رو در خانه با مهسا هم کار میکنم ممنونم از اینکه مبسوط توضیح میدید سلام مامان مهسا جون راستش دقیق نمی دونم یعنی مربی چیزی نگفت فقط در جلسه ای که ماکارانی ها رو رنگ کردن هم رنگ خوراکی اورده بود هم صنعتی که گفت سعی می کنم از رنگ خوراکی استفاده کنم کتاب هم اسمش کلیدهای پرورش خلاقیت هنری در کودکان و نوجوانان نویسنده : سوزان استرایکر و سالی وارنر انتشارات صابرین خوشحالم که مفید بوده سعی می کنم در اولین فرصت عکس کتاب بذارم دوست خوبم